خرید اکانت vpn پرسرعت

خرید اکانت vpn پرسرعت

تمام سرویس های VPN در جهان برای مبارزه با این واقعیت که کریو میکر کاربران VPN را ممنوع می کند سخت تلاش می کند. بنابراین، برخی از VPN ها می توانند شما را از بلوک عبور دهند.

 

قبل از اینکه شما به یک سرویس وی پی ان مشترک شوید، مهم است که ابتدا با مراجعه به سرویس دهنده سرویس گیرنده سرویس تماس بگیرید. آیا کریو میکر ممنوعیت ترافیک VPN از خدمات خود را؟ نه همه تجدید نظر فروش پاسخ به این سوال را می دانند، و نه همه آنها اعتراف اگر خدمات خود را مسدود شده – آنها فقط می خواهید کسب و کار شما.

 

خوشبختانه، ما بررسی کرده ایم. در اینجا لیستی از 6 VPN است که می توانند از ممنوعیت VPN کریو میکر استفاده کنند. ما همچنین یک لیست از پنج بهترین VPN ها برای کریو میکر داریم .
Kerio Maker VPN

 

Kerio Maker VPN یکی از سریعترین سرویس های VPN در دسترس است و این شرکت می تواند شما را به کریو میکر برای ایالات متحده، کانادا و آلمان برساند. این شرکت دارای یکی از گسترده ترین شبکه های سرور در صنعت است، بنابراین ارزش بررسی آن است، زیرا همه این مکان ها امکان دسترسی به سرویس های جریان را از سوی شرکت های دیگر در سراسر جهان فراهم می کند.

 

اگر میخواهید بیشتر بدانید، بررسی Kerio Maker VPN کامل را بررسی کنید.
شبکه اختصاصی مجازی

 

VPNArea یک ارائه دهنده مبتنی بر بلغارستان است که دارای 4 سرور در ایالات متحده است که می تواند شما را به کریو میکر منتقل کند. این همچنین دارای یک سرور انگلیس است که به طور خاص تنظیم شده است تا از روشهای تشخیص پروکسی کریو میکر در آنجا جلوگیری شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس، مطالعه کامل VPNArea را بخوانید.
رفع ارور 1009 در اپ استور

 

سرویس TORGuard VPN به طور منظم توسط سیستم شناسایی VPN محتوا کریو میکر قابل شناسایی است. با این حال، اگر شما یک آدرس IP اختصاصی را به عنوان یک افزونه خریداری کنید، از طریق محدودیت ها خواهید رسید.

 

این یک آدرس IP اولیه است و به فهرست سیاه کریو میکر اضافه نخواهد شد. TORGuard گزارش می دهد که آدرس های اختصاصی آن به کریو میکر در ایالات متحده، انگلستان، کانادا، هلند و آلمان وارد می شوند. با این حال، یک آدرس IP به همه آنها نمی رسد – شما باید یک آدرس IP برای هر کشور خریداری کنید. علاوه بر این به شما اجازه دسترسی به Netlfix را می دهد، این سرویس یک ارائه کننده VPN مناسب است که در سراسر TORGuard ما بخوانید .
TUVPN

 

TUVPN مانند TORGuard ارائه می دهد آدرس IP مشترک و همچنین خدمات گرین کارت اختصاصی IP را ارائه می دهد. اگر میخواهید به کریو میکر ایالات متحده برسید، نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای آدرس اختصاصی آی پی ندارید، زیرا آدرس IP معمولی مشترک باید شما را وارد کند. با این حال، سرویس خیلی سریع نیست، بنابراین برای کم پایان اشتراک کریو میکر هنگام استفاده از این VPN.

 

تا حدودی فریبنده نامگذاری شده است – این سرویس بهترین خدمات را برای اتصال به آمریکای شمالی ارائه می دهد. این سیستم تشخیص پروکسی تحویل محتوا کریو میکر گذشته است. www.keriomaker.com اتصالات بسیار سریع را ارائه می دهد. با این حال، این شرکت همیشه به تضمین بازگشت پول خود پایبند نیست.

VPN Shellfire

 

برای دسترسی به کریو میکر ایالات متحده با این سرویس، باید برای Package PremiumPlus Shellfire ثبت نام کنید. Shellfire همچنین یک نسخه رایگان و یک بسته حق بیمه ارائه می دهد، اما هیچکدام از آنها شما را در اختیار شما نخواهند داشت. سرور Server 36 را برای مشاهده محتوای کریو میکر آمریکایی انتخاب کنید.

Training & Education

  • Brown University (BS)
  • University of Pennsylvania (MD)
  • Stanford University (Internship)
  • University of California, SF (Residency)

About Dr. Kristin Nesburn

  • Third Generation Opthalmologist
  • Graduated Magna Cum Laude
  • Over 15 years in Private Practice
  • Elected to AOA Medical Honor Society
  • Accomplished Surgeon
  • Exceptional bedside manner

Get in Touch

  • 8635 W 3rd St #390W
    Los Angeles, CA 90048
  • (310) 652-1133